Startpagina » Initiaal: r » Eerste 2 letters: re » Zoekwoord: reisweek

51 Belgische websites die relevant zijn voor het zoekwoord: reisweek

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: reisweekVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
celinedesplenter.beSamen met vier medestudenten kregen we de kans om op reisweek te gaan naar Stockholm. We kozen voor Stockholm omdat we nog nooit eerder met de architectuur en de cultuur in contact waren…reisweek stockholm, kans reisweek, twee reisweek, reisweek keerstockholm, projectweek, interculturele, context, architectuur57
michielpaermentier.beHet laatste project van de dag, en tevens ook het laatste project dat we bezochten tijdens de reisweek is Cinema ZED . Het gebouw heeft veel kritiek over zich heen gekregen. Veel mesen vinden de vorm en de kleur lelijk.reisweek opdracht, reisweek brugge, reisweek gent, reisweek brussel, reisweek leuvenprojectweek, michiel, e-portfolio, architectuur, admin46
amberlievens.beOnderweg naar België maakten we nog een omweg om Villa Savoye van Le Corbusier te bezoeken. Deze reisweek hebben we…amber, parijs, analyseren, interdisciplinair, projectweek27
maximedhulster.beDit was helaas de laatste dag van de reisweek. We begonnen de dag met het inpakken van onze koffers. Na het afscheid van het hotel, bezochten we onze laatste bezienswaardigheden. In de voormiddag de Van Nellefabriek in Rotterdam en in de namiddag de bibliotheek van Tilburg. Omstreeks 18u kwamen we…reisweek dag, dag reisweekprojectweek, e-portfolio, architectuur, toegepaste, howest22
jadechristiaens.be…4 Visualiseren 4 Analyseren 4 Greenhouse & Aquapondics Voorontwerp 5 Uitvoeringontwerp 5 Visualiseren 5 Analyseren 5 Ervaringen Reisweek IAP België Public places in Belgium – dag 1 Gent Public places in Belgium – dag 2 Antwerpen Public places in Belgium – dag 3 Brussel Public…ervaring reisweek, reisweek iap, week reisweek, more reisweekanalyseren, voorontwerp, christiaens, jade, architectuur22
pietermaes2.beReisweek doorheen Vlaanderen opzoek naar Belforten in verschillende steden en deze vergelijken met moderne torensreisweek vlaanderen, reisweek parijspieter, maes, parijs, e-portfolio, analyseren22
woutdevleeschouwer.beVoor de reisweek hadden we keuze om naar Kopenhagen, Parijs of Vlaanderen te gaan. Deze reizen werden georganiseerd en begeleidt door de lectoren. Daarnaast had je ook nog de pilootreis, deze reis kon je zelf organiseren in groepen van max. 8 studenten. Je was dan zo goed als volledig vrij om je…reisweek stockholmwout, projectweek, vleeschouwer, meergezinswoning, klooster11
brentvanhee.beAls start van de reisweek namen het vliegtuig in Charleroi. Na ongeveer 1,5 uur vliegen kwamen we aan in Kopenhagen. Via Metro een trein reden we naar het centrum van Kopenhagen om van daaruit verder te stappen naar het Hotel ( ‘Danhostel Copenhagen City’) Eenmaal in […]reisweek kopenhagen, starten reisweek, reisweek vliegtuigkopenhagen, vanhee, brent, e-portfolio, interculturele9
brechtsomers.beDag 1 De reisweek in Kopenhagen was het moment waar we met de klasgroep veel dichter bij elkaar zijn gekomen als groep maar ook een hoop gebouwen hebben kunnen bekijken. De eerste dag werd er nog niet veel architectuur bezichtigd het was vooral transport met het vliegtuig en de trein…reisweek land, reisweek kopenhagen, dag reisweeksomers, brecht, apo, e-portfolio, admin9
dylancasier.beGeplaatst in: Internationaliseren , Organiseren , Samenwerken Gearchiveerd onder: Reisweekcasier, dylan, samenwerken, feb, architectuur8
landervandenbranden.beReisweek Kopenhagen 2021 Voor de module IAP6 gingen we in semester 5 op architectuurreis naar de stad Kopenhagen. Deze architectuurreis bestond uit 5 dagen, waarbij…reisweek kopenhagenap, lander, e-portfolio, architectuur, toegepaste7
mirtebosmans.beDe laatste dag, tijd voor een pretparkbezoek. Want hoe kan je nu beter een reis eindigen dan met een ritje in de rollercoaster. Daarachter keerden we terug met de trein naar de luchthaven en dan namen we het vliegtuig terug naar België. Wat een mooie reisweek.reisweek denemarkendenemarken, semester, architectuurproject, bosmans, mirte5
haicivanbelle.beDoor corona is de reisweek anders verlopen dan normaal. Maar dat hield ons niet tegen van er een geslaagd project van te maken. Zoals je kan lezen in de titelcorona reisweek, reisweek normaalbelle, ledeberg, breuer, marcel, projectweek3
jordyvandekerckhove.beOp de eerste dag van onze reisweek hebben we vooral gereisd. We zijn om rond 9u vertrokken aan het station van Brugge met de bus naar Charleroi. Om daar om 13u30 het vliegtuig te nemen richting Kopenhagen. Eens aangekomen op de luchthaven van Kopenhagen hebben … Lees verder Architectuurreis…dag reisweek, reisweek stationarchitectuurreis, projectweek, kopenhagen, jordy, kerckhove1
jasperdanneels.beInternationaliseren: Internationaal Architectuurproject 4 – Reisweek Opdracht Je stelt samen met jouw groep een architectuurreisprogramma op voor een 4-daagse reis …architectuurproject reisweek, reisweek opdrachtdanneels, jasper, analyseren, interdisciplinair, onderzoeken1
kjellsyryn.be…Engels klooster… Internationalisering… Projectweek… Projectweek 2020 dag 1… Projectweek 2020 dag…reisweek kopenhagenkjell, e-portfolio, projectweek, howest, architectuur0
sebastiaanvenken.beCapra… ANA 5 | Kimbell Art Museum… Ervaringen… Projectweek | Het Entrepot… Projectweek | Dag 1…reisweek kopenhagenap, projectweek, sebastiaan, venken, ana0
annaverplancke.beGeplaatst in Analyseren , Integrale duurzaamheid , Interdisciplinair samenwerken , Internationale en interculturele context , Onderzoeken , Organiseren , Visualisereniap reisweek, reisweek mies, reisweek kopenhagenanalyseren, verplancke, anna, projectweek, onderzoeken0
yentedewaele.bevan de module organiseren krijgen we elk semester een taak waarbij we een bepaalde architectuurstroming, gebouwsemester, waele, architectuur, coupure, perk0
alinedaeninck.beWat ik voornamelijk geleerd heb uit deze projectweek is dat je samen tot een mooier eindresultaat kan komen. Tergelijkertijd ook de nieuwe connecties die ik gemaakt heb. De projectweek werd anders ingedeeld dan voorgaande jaren, maar het zal me wel bij blijven als een mooie extra ervaring.reisweek lyondaeninck, aline, projectweek, architectuur, toegepaste0
verstraetentom.beHome… Over mij… Analyseren… Analyseren 1… Analyseren 2… Analyseren 3… Analyseren 4… Analyseren 5…reisweek vlaanderenanalyseren, tom, verstraeten, e-portfolio, projectweek0
gillesstrobbe.beHieronder vind u mijn alreeds uitgewerkte en voltooide projecten. Daarbij vind u de nodige informatie van de projecten. Naderhand zal u mijn projecten zien evolueren met nog meer uitgewerkte projecten.strobbe, projectweek, e-portfolio, architectuur, toegepaste0
bernayalcinkaya.beVoor deze opdracht moesten we ééngezinswoning ontwerpen dat gelegen is aan de Coupure. Het is een rijtjeswoning gelegen in Brugge. Zonnestudie In Archicad creëren we een realistische zonnestudie aan de…reisweek steelstoriesarchitectuur, e-portfolio, toegepaste, howest, kaai0
dorienbaecke.be…Contact… Scroll omlaag naar de content… augustus 23, 2022augustus 23, 2022… Stage Geonius…reisweek vlaanderendorien, architectuur, e-portfolio, toegepaste, howest0
lakhwindersingh.beOp dag 2 van de projectweek wordt het beeld verdt uitgewerkt. Op het beeld ziet u de stad Despina. Een stad tussen de bergen en de zee. Langs de ene[…]reisweek vlaanderenprojectweek, singh, architectuur, dhondt, perk0
ninaneirinck.beHallo! Ik ben Nina Neirinck, studente Toegepaste Architectuur in Howest Brugge. Al van kleins af interesseerde huizen ontwerpen en inrichten en het dan ook uittekenen mij heel erg. Ik deed niets anders dan maandelijks een nieuwe lay-out te zoeken voor mijn slaapkamer. Later, in het middelbaar, heb…neirinck, nina, onderzoeken, detailleren, integraal0
kylianvanroye.be© 2022 Kylian Van Roye E-portfolio Toegepaste architectuur. Created for free using WordPress and Colibrireisweek kopenhagenkopenhagen, kylian, toegepaste, architectuur, e-portfolio0
tjardovanmaele.be…dorp”… WERFOPVOLGING SEM4… ANALYSES… ANA 5 – analyse Kimbell art museum… RESIDENCE ROCES… ANALYSE…iap reisweek, reisweek kopenhagenmaele, e-portfolio, howest, architectuur, toegepaste0
daanmortier.beGent We starten de dag in het station van Brugge en nemen de trein naar gent. Eens aangekomen in gent…reisweek parijsinterdisciplinair, projectweek, mortier, daan, e-portfolio0
laurensmasure.beLaurens Masure E-portfolio… Home… Projecten… Architectuur projecten… AP 1.2: AIRBNBRUGGE… AP 2: WONEN…reisweek kopenhagenlaurens, e-portfolio, architectuur, ap, howest0
desmetleander.beIn semester 3 en 4 konden we wat ervaring opnemen aan de hand van enkele opdrachten die ons werden opgelegd. Zo moesten we ons eigen architectuur reisprogramma samenstellen en hebben we samengewerkt met het Entrepot te Brugge om hun site een meerwaarde te geven.semester reisweeksemester, smet, leander, meergezinswoning, analyseren0
lucasbaert.beVandaag kregen we de uitleg omtrent onze project week. Deze gaat door op de site van “Het Entrepot” te Brugge. We mochten kiezen uit 3 thema’s waaronder een masterplan, eventstructuur en of werkmodules. Mijn groep heeft gekozen voor het onderdeel “eventstructuur”. Ik ben vandaag ook ter plaatse…projectweek, architectuur, analyseren, middelbaar, baert0
quintendeblende.beWie ben ik ?… Projecten… Architectuurprojecten… AP 1.1 Op kot… AP 1.2 AirBnBrugge… AP 2 Wonen op…reisweek stockholmap, stockholm, visualisatie, quinten, koning0
ineverhaeghe.beEen digitale projectweek, alweer een nieuwe ervaring. In groepjes van vijf studenten werken we vanop afstand samen aan dit project. Aan de hand van het boek ‘De onzichtbare steden’ van Italo Calvino konden we vandaag een stad kiezen, waarin we ons drie dagen zouden […]reisweek drielandenpuntsemester, verhaeghe, ine, projectweek, e-portfolio0
mauddeclercq.beHallo, ik ben Declercq Maud 20 jaar en een student toegepaste architectuur in de Hoge school West-Vlaanderen (HoWest) van Brugge.binnenlands reisweek, buitenlands reisweekprojectweek, declercq, maud, architectuur, kopenhagen0
sharonbrokken.be…klooster… ERVARINGEN… Reisweek… Reisweek SEM 3… Dag 1: Brussel… Dag 2: Brussel… Dag 3: Brussel… Dag 4:reisweek semap, parijs, brok, sharon, projectweek0
astridverkinderen.beadviseren bij uitvoering , analyseren , integrale duurzaamheid , interdisciplinair samenwerken , internationale en interculturele context , keuzes onderbouwen , onderzoeksgericht , organiseren , reflecteren , visualiserenipa reisweek, reisweek ludwig, reisweek kopenhageninterdisciplinair, integraal, context, ipa, interculturele0
noahgebbert.beHallo! Ik ben Noah, student toegepaste architectuur aan HoWest Brugge. Op deze website kunt u mijn ontwerpen, analyses, visualitaties en ervaringen terugvinden. Moest u hierna nog vragen hebben of u mij wilt contacteren kunt u steeds naar het tabblad ‘contact’ doorklikken en daar het formulier…reisweek dagprojectweek, noah, e-portfolio, architectuur, howest0
maxvangeel.beMax VangeelE-Portfolio… Ervaringen… REISWEEK EYES VS MIND… INTERNATIONALE PROJECT WEEK… Projectweek…vangeel, max, e-portfolio, vs., semester0
katomarien.be…Reisweek Lyon november 2019… Reisweek lyon dag 1… Reisweek lyon dag 2… reisweek lyon dag 3…kato, marien, projectweek, e-portfolio, semester0
latifamohammadi.beHOME… PROJECTEN… ONTWERPEN… ARCHITECTUURPROJECT 1 – AirBnBrugge… ARCHITECTUURPROJECT 2 – Wonen aan…reisweek drielandenpunt, reisweek steelstoriesarchitectuurproject, e-portfolio, projectweek, howest, toegepaste0
toongoeminne.be…Visualisatie – Central Perk 3.0… analyseren… Analyse – villa Buggenhout… Analyse – Afrika museum…reisweek lyongoeminne, visualisatie, e-portfolio, airbnb, coupure0
buseynelydie.beIk ben Lydie 19 jaar en ik studeer Toegepaste Architectuur aan Howest in Brugge. Hier op deze website zal ik mijn projecten en ervaringen met jullie delen.buseyne, e-portfolio, projectweek, architectuur, toegepaste0
saradepuydt.beIk ben Sara Depuydt, een 21 jarige studente Toegepaste Architectuur aan Hogeschool West-Vlaanderen.reisweek stockholmstockholm, depuydt, architectuur, howest, toegepaste0
pieterlafaut.be…Belgie… Cultuur… Onderzoek… Teamwork… Reisweek Dag 2: Brussel… lees meer… Duurzaamheid… Visualiseren…reisweek belgiëthuishaven, projectweek, lafaut, pieter, teamwork0
henriloosveldt.be…2021… Analyseren… Bouwconstructie… Detaileren… visualiseren… Inloggen… Berichten feed… Reacties feedarchitectuur, toegepaste, howest, feed, meergezinswoning0
siebevanhouwe.beDe volgende dag brachten we een bezoek aan Copenhagen Opera House van de architect Hennig Larsen. Een echte eyecatcher die gelegen was langs de haven van Kopenhagen. Wat later op de dag bezochten we ook CopenHill. Een afvalverwerkend gebouw waar afval verbrand wordt en energie wordt gewonnen om zo…reisweek kopenhagenprojectweek, kopenhagen, analyseren, siebe, context0
julieloosvelt.be…Projectweek-Het Entrepot… Projectweek Entrepot – Dag 1… Projectweek Entrepot – Dag 2… Projectweek…reisweek parijsparijs, julie, entrepot, projectweek, architectuurproject0
jordanvanoverbeke.beanalyseren / integrale duurzaamheid / interdisciplinair samenwerken / internationale en interculturele context / onderbouwen / onderzoeken / organiseren / reflecteren / visualisereniap reisweek, reisweek renovate-it, reisweek renovatedinterdisciplinair, analyseren, onderzoeken, integraal, tilburg0
lennertvandewalle.beEindopdracht Visualiseren 4: Site Dhondt (Archicad, 3ds Max, Photoshop) Pellentesque tellus Lorem […]reisweek vlaanderenlennert, vandewalle, architectuur, toegepaste, howest0
demarestarne.bePROJECTEN… Architectuur Project… Architectuur Project 1… Architectuur Project 2… Architectuur Project…reisweek iap4-dagcontext, interdisciplinair, architectuur, analyseren, arne0