Startpagina » Initiaal: z » Eerste 2 letters: ze » Zoekwoord: zegening

65 Belgische websites die relevant zijn voor het zoekwoord: zegening

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: zegeningVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
vtb100.beIn de zomer van 1930 had er zich een grote menigte verzameld voor de statige trappen van de kerk in Herentals. Het was de jaarlijkse Sint-Christoffelviering, en van mijlenver hadden Vlamingen zich naar de ‘Keizerstede’ gerept om een zegening van de lokale priester te ontvangen. De heilige…mee zegening, zegening sint-christoffel, keizerstede zegening, zegening lokaalvtb, toeristisch, expo, valies, kroon6
sistersonsofa.be…livingconcerten, bedrijfsevenementen, begrafenissen, doopfeesten, vruchtbaarheidsbehandelingsceremonies, bevallingen, echtscheidingenperikelen, staatsgrepen, Tupperware en Upperdaer-avonden en Pausaftredingen, diverse wijdingen en zegeningen op, samgevat : 'Covers for Lovers' !

wijding zegening, zegening samgevatzang, kermis, bedrijfsevenement, bevalling, begrafenis5
dawateislami.beZegeningen van Ramadan De heilige maand Ramadan komt binnenkort aan en brengt een enorme schat aan zegeningen en vergeving met zich mee. De voortreffelijkheid en... Lees Meerzegening jumu'ah, zegening ramadan, schat zegening, zegening vergevingislam, islamitisch, apr, zus, arabisch5
islaminfo.beWij IIC, Helpen gelovigen en niet gelovigen op hun zoektocht naar goddelijke gemis in het dagelijkse leven. Wij brengen de boodschap van de Koran en het leven van de Profeet Muhammed (vrede en zegeningen zij met hem) op universele wijze met extra zorg voor en naar bekeerlingen.vrede zegening, zegening universeelbrug, islam, islamitisch, informatiecentrum, gelovig4
antwerpencamerata.be“Muziek voedt de ziel op talloze niveaus en ik voel mij gezegend om deel uit te maken van dit magische proces. Mijn samenwerking met Antwerpen Camerata is een van deze zegeningen. Iedere keer heb ik er van genoten om samen met hen muziek te maken en heb ik prachtige momenten gedeeld zowel met de…camerata zegening, zegening iedercamerata, muzikaal, orkest, musicus, violist2
moskee-essalam.beOnze Boodschapper (vrede en zegeningen met hem) zei: Wie voor Allah een moskee bouwt, al is het gelijk aan of kleiner dan een nest van een vogel, Allah bouwt voor hem een huis in het Paradijs.”vrede zegening, zegening allah, zegening manmoskee, ramadan, islam, beginner, biografie2
bhaktimarga.beWaar je ook bent, je kunt een persoonlijke ontmoeting hebben met Paramahamsa Vishwananda, en de onvoorwaardelijke Liefde en zegening ervaren door Zijn darshan .online zegening, liefde zegening, zegening darshanbhakti, marga, god, meester, holistisch2
rwsbruxelles.be…voor zijn verjaardag of andere cadeau-evenementen. Dit artikel geeft enkele voetbalzegeningsgedachten. 1. Snackmand voor speldag: Deze zegening bestaat uit een voetbalbord vol met snacks, waaronder: pindakaas-krakelingstukjes, margarine-toffee-pretzels, pitabroodjes, waterwafels…speldag zegening, zegening voetbalbordnft, opvouwbaar, lening, rws, houder1
zevergembougeert.be…Zij doen aan waste management. Bovendien wil het via de Germanen overgeleverde volksgeloof dat ooievaars geluksbrengers zijn. Ze brengen zegeningen, voorspoed en baby’s. Bij onze voorouders stonden op het doden van uivers of het verstoren van hun nest zeer strenge straffen. Ondeugende…geluksbrenger zegening, zegening voorspoedzevergem, rup, bevraging, ooievaar, inwoners1
tawheedvzw.beDeze hadith is van de Boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegeningen zij met hem) overgeleverd door Abu Lubabah ibn Abdal-Mundhir (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith is overgeleverd door Ibn Maadjah en sheikh Al-Albaanie (moge Allah hem genadig zijn) heeft het hasan verklaard in…vrede zegening, zegening abuhoogstraten, allah, broeder, zuster, maatschappij1
telesforos.beJe kunt deze meditatie doen bij wijze van ochtendmeditatie, om met een positief gevoel de dag te starten. Maar ook als avondmeditatie werkt dit uitstekend, je telt dan ahw de ‘zegeningen’ van de afgelopen dag.ahw zegening, zegening dagmeditatie, wyffels, annie, energetisch, methodiek1
arlune.beNaargelang het seizoen, in het dorp en omstreken: langlaufpistes, pistes voor de mountain bike, burlwandelingen, paddestoelenpluk, de zegening van het bos, visvangst, tennis, paardrijden, winkelen en marktjes met streekproducten...paddestoelenpluk zegening, zegening bosvakantiehuis, voorstelling, ardennen, streek, mysterieus1
1001nachten.beWierookstokjes Blessings - Zegeningen Elk pakje bevat ongeveer 15 wierookstokjes met een brandduur van ca. 30 minuten. Satya is wereldwijd bekend voor zijn...blessings zegening, zegening paksatya, eid, uitverkoop, webwinkel, pak1
thecoven.nlDe ziel, als onderdeel van de voortdrijvende kracht heeft een prachtig en enorm potentieel meegekregen. We kunnen dit potentieel gebruiken om ons eigen leven en het leven van mens, dier en plant te verbeteren. Dit potentieel, onze zegeningen en giften zijn talenten die we mogen ontwikkelen in een…potentieel zegening, zegening giftcoven, ziel, gezamenlijk, viering, cirkel1
waterpokken.orgVolgens het Joodse epos ontving Mozes de “zegeningen van de HEER” van de Heer toen deze Mozes en Aäron ontmoette op de berg Sinaï (Exodus 15) en noemde hij Jeruzalem de eens zo heilige stad, en verenigde hij haar met haar broederstad Bethel. (1)mozes zegening, zegening heerverloskundig, cliënt, gewicht, ziekte, koerier1
planprbeter.beDe Bocholter brievenbussen zijn vandaag, woensdag, verrijkt met een derde poging om de zegeningen van een Kauliller kaalslag gedurende de volgende dertig jaar aan iedereen te te verkopen. Zoals gebruikelijk mag u vanaf dit weekend op deze plek een eigen kijk verwachten op editie drie van de…poging zegening, zegening kaulillerjos, kaulille, komst, gemeenteraad, lastig1
healingsource.be…er slechts één doel. Dit doel is de Bron van alles, de Bron van waaruit Al-Wat-Is Ontspringt. Onze geliefde Great Seal of Genesis brengt ons de Zegeningen van de pure waarde van Relaties. Elementen, die niets bijdragen, zullen verdreven worden en vervangen worden door datgene wat schijnt met de…genesis zegening, zegening puursuperfood, energetisch, tachyon, healing, seal1
rouwenverliescoachangelique.beVoor de dienst met een semi -Christelijke, heten we God welkom in ons midden. Kan er gekozen worden om het Onze Vader of voor andere gebeden voor te dragen. Maar eveneens symbolen, zoals een kruisteken, en zegening met water wordt hier vaak voorzien. Ook deze dienst vindt vaak plaats in een aula…symbol zegening, zegening watervoorganger, angelique, ervaringsdeskundig, burgerlijk, christelijk1
united-lightworkers.beZegeningen Geliefde Lichtstam, Wij zijn in een doelbewuste en diepgaande overgang van onze Ascentie. Het consequente geheugensteuntje is geweest om vooruitgang te boeken met de creatie van het Nieuwe, in plaats van de oude werkelijkheden te zien branden. Herinner je dit, als verwikkelingen in de…edelsteen, oliën, column, ziel, nadine1
smoothierecept.netToen ik eindelijk zijn doos zag, had ik geen restjes meer, 2 pakjes rijst en drie sets groenten en ik glimlachte zo veel dat ik om zijn kaart vroeg. Hij vroeg niet om mijn kaart, maar de kaart die we kochten zei "Uw zegeningen".vdz, vlees, voedsel, resort, hyatt1
alpujarra.beis gebruikt voor gelegenheden, maar is qua voedingswaarde het slechtst in vergelijking met een gekookte eikel of een gekookte eikel. Confucius zei: “Alle dingen zijn rijp op zijn tijd.” De Chinezen hielden de noot in ere en gaven hem zegening met sojasaus, een symbool van een lang leven en harmonie.eer zegening, zegening sojasauswebmaster, vlees, voedsel, chocolade, sushi1
anandajay.orgAnandajay, dat ‘zegening vanuit het hart’ betekent, wijdt zich zijn hele leven al aan het integreren van de spirituele essentie in de dagelijkse leefwijze. Onder de naam The Light of Being biedt hij je daarvoor twaalf teachings (werkvormen) aan naar de zingevende en gelukkig-makende waarde van je…anandajay zegening, zegening hartmeditatie, tantra, yoga, essentie, aarde1
exqifm.beDocument specifieke venster realistische spirituele gainkever zegeningen zijn online beschikbaar waarmee de gebruikers om tips van hun eigen en suggereren iemand op basis van hun behoeften.spiritueel zegening, zegening onlineslovenië, metalen, brug, lamp, dieet1
watchesko.comHet nieuwe jaar is aangebroken, dus stuur je favoriete Breitling Replica-horloges als nieuwjaarscadeau naar je dierbaren! Dit unieke geschenk brengt warmte en liefde in deze vakantie! De zegeningen van het nieuwe jaar komen in actie.vakantie zegening, zegening nieuwreplica, horloge, rolex, wijzerplaat, breitling1
sportquest.be2020 is een zeer vreemd jaar geweest in vele opzichten, maar door alles heen weten we dat God de controle heeft. Een van de grote zegeningen die we hebben mogen zien binnen SportQuest België is de ontwikkeling van een SportQuest kern team genaamd: SQ Ambassadorsgroot zegening, zegening sportquestgetuigenissen, god, follow-up, belofte, aanmerking1
kcvvlaanderen.beWe prijzen de Heer voor zoveel zegeningen die over de wereld zijn uitgestort en voor zoveel levens die door Zijn Geest zijn veranderd door deze stroom van genade.heer zegening, zegening wereldgeest, katholiek, vernieuwing, heilig, bisdom1
kollebloeme.beNeem jij wel eens de tijd om je vele zegeningen te tellen? Geloof het of niet, als je in staat bent om je religie vrij te praktiseren zonder angst voor intimidatie, ben je dan eigenlijk meer gezegend dan drie miljard mensen op aarde?veel zegening, zegening staanlandschap, moestuin, levendig, creć, tuinman1
moskee-elmouslimiene.beHet aanbreken van de heilige maand Ramadan Eén van de grootste zegeningen van Allah de Almachtige op Zijn dienaren is het bereiken van de heilige maand Ramadan, deze gezegende en prachtige maand, die we met de wil van Allah de…groot zegening, zegening allahmoskee, allah, psychologisch, islamitisch, swt1
de-koepel.beDeze voortreffelijk geïllustreerde handleiding toont je de eerste stappen en het fundament van onze prachtige religie, die zeker de beste zegening is die Allah aan de mens heeft geschonken.​goed zegening, zegening allahmoslim, ramadan, eid, islam, palmboom1
blinckschoon.nlKerst - Wensje Het is weer kerst en door corona de meest bizarre die de meeste van ons ooit hebben meegemaakt na een jaar vol van verwarring en aanpassingen, zowel privé als zakelijk. Wij, van schoonmaakbedrijf Blinck, realiseren ons als geen ander dat we onze zegeningen nog altijd kunnen tellen…blinck zegening, zegening natuurlijkschoonmaakbedrijf, almere, mvo, schoonmaak, glasbewassing1
pe-donbosco.be…inzake toediening van het sacrament van het huwelijk voor holebi-relaties, zeggen wij dat respect voor de eigenheid van eenieder prioritair is. Dat betekent dat gezocht dient te worden naar alle mogelijkheden, samen met het holebi-koppel, om Gods zegening uit te spreken over deze relatie. (meer…)god zegening, zegening relatiebosco, eenheid, pe, vosselaar, beerse1
letterfee.be…fantasie die hem zo dadelijk kleur zou geven. Stop dan met jezelf schrik aan te jagen zei Metatron en kom binnen in mijn huis vol goddelijke zegeningen. Toen ik binnenkwam in het huis van Metatron was het alsof ik mij in een schitterende diamant bevond (deze diamant diende als bovenste…goddelijk zegening, zegening huisengel, toren, theater, levensboom, aartsengel1
sonjan.be…van werelddienst. Door de Aarde te zegenen met liefdevolle goedaardigheid, vul je de Aarde met positieve spirituele Energie. De potentie van de zegeningen wordt vele malen versterkt als het uitgevoerd wordt door een groep mensen. Als ze met een groot aantal mensen gedaan wordt, kan de Meditatie…potentie zegening, zegening veelmeditatie, meester, esoterie, lichtwerker, spanje1
vzwrasuwa.beLieve mensen Het zou ons meer voldoening schenken indien we, zoals gebruikelijk in deze periode, vanuit Nepal ons verslag zouden kunnen schrijven. Met alle zorgen, realisaties, vreugdevolle gebeurtenissen, zegeningen en soms ook frustraties die daar aan gepaard gaan. Maar dat was in een vorig…gebeurtenis zegening, zegening somsnepal, familiedag, leraar, laten, pandemie1
wusb2022.beIn 1969 gingen de 1ste Sint Bernardusfeesten door te Nieuwpoort (Sint Bernardus is de patroonheilige van de parochie Nieuwpoort-Bad). Men sprak verschillende Sint Bernard bezitters aan om deel te nemen aan een parade met bijhorende zegening. Eveneens vroeg men naar het bestaan van een Belgische…parade zegening, zegening bestaankeurmeester, banket, accommodatie, voorzitter, nieuwpoort1
smallfriends.nl• "Zegeningen" lijken veel op antilichamen. Wanneer ze een parasiet vinden, een dier, krijgen ze energie en voedingsstoffen. Dieren zijn appel en tarwe en vis en kip. Er zijn veel parasieten die je leven. In het aardbeienveld vind je de lokale parasieten. Door de lokale producten te eten, verlaag…depressie, tuinontwerper, cliënt, therapeut, venlo1
agmusette.be…Door zijn unieke buchevorm is hij makkelijk te snijden in schijfjes en sowieso perfect als hapje terwijl je naar de koers op televisie kijkt. Tijdens de Waalse Pijl rijden de renners langs de abdij waar ze een zegening aan de monniken vragen voor een veilige en vlotte pelgrimstocht naar Hoei.abdij zegening, zegening monnikwaals, musette, pijl, streekproduct, ardens1
fonteinderjeugd.bemet ontroerende teksten, klanken en helende mantra’s (de kracht van de stem en klank en hun vibraties zijn helende zegeningen voor de ziel)vibratie zegening, zegening zieljeugd, fontein, vuur, innerlijk, sms1
dasmag.nl…Kies πŸ™‚… Het Das Mag eBookabonnement… De Maanden – hele reeks… Tussentijds… September… Halfuitgeverij, chaos, jeugd, ijstijd, wortel0
wissel.beDe Wissel wil jonge mensen in een kwetsbare positie onthalen, waarderen en sterken, samen met wie hen omringen.wissel, samenleving, kwetsbaar, shelter, switch0
forumcatholicum.comForum Catholicum Laat uw licht schijnen - Laisser briller votre lumière Lasst euer Licht leuchten - Dejen brillar su luz Let your light shinesubmenu, god, katholiek, kerk, roger0
dekenaattongeren.beIn het dekenaat Tongeren mogen dit jaar de feestklokken luiden voor negen priesters-jubilarissen en voor één diaken-jubilaris. Samen met de gelovige gemeenschap waar deze diaken en zijn echtgenote en deze priesters thuis zijn, wensen wij hen bij gelegenheid van hun jubileum van ganser harte…tongeren, dekenaat, viering, sacrament, zaad0
bb-baraka.beWij ontvangen jou zoals we zelf graag ontvangen worden in onze bed & breakfast in Antwerpen. Met een goed bed en een heerlijk ontbijt voor een eerlijke prijs, in een ongedwongen, gezellige en rustgevende sfeer.ontbijt, ongedwongen, breakfast, accommodatie, vergaderen0
kapucijnen.beEucharistievieringen, Antoniusviering, Biechtgelegenheid, Aanbidding, Kapucijnen Antwerpenkapucijn, br, kerk, eucharistieviering, aanbidding0
asterisme.beAsterisme – Centrum voor persoonlijke ontwikkeling en spirituele groeispiritueel, elfen, cirkel, iet, mineralen0
feestvoormoederaarde.bevan dankbaarheid voor het leven, van stil staan bij de kern van je wezen om het vuur van de verbondenheid met de Aarde en haar kinderen te voeden. Maar tegelijk wordt er via ritueel een nieuwe persoonlijke verbintenis aangegaan om zich te engageren voor het leven en voor de harmonie op Moeder Aarde.aarde, moeder, ritueel, bijeenkomst, vuur0
opunta.bePadre Alfonso had natuurlijk graag dat zijn lieve zus Amanda aanwezig zou zijn, en daarom werd er besloten om naar BraziliŽ te gaan in april 2012, want dan vinden de festiviteiten plaats.brazilië, reisgezelschap, padre, festiviteit, nijs0
ruiterschoolrodeberg.beUWE Vermeersch in de 60cm / JUSTIEN GHELEIN met Sunny in de 70m pony's / LIESELORE DORME in de 70cm paarden met Goliath / MARC CALLEMEYN in de 80cm paard / EMIEL CALLEMEYN in de 90 cm paard en pony /ADELINE JACOB in de 1 meter /VICTOR REMAUT in de 1m 10 /zegening paardjumping, paard, dressuur, finale, ruiter0
gids.tvKijkcijfers dinsdag: Een Huis Vol verliest kijkers, De Slimste Mens best bekeken op primetimeinside zegening, zegening videokijkcijfers, missen, stream, jinek, simon0
mariasterderzee.be…Veertigdagentijd… Aswoensdag… Broederlijk Delen… Goede Week… Palmzondag… Witte Donderdag… Goede Vrijdag…ster, maria, broederlijk, blankenberge, communie0
adriaanvanaken.beMuziek is op zich heel vormelijk, tekst heel inhoudelijk. Maar door de twee te combineren, merk je dat je met tekst inhoud kan geven aan muziek, kan maken dat die ergens voor gaat staan (een inhoud, een landschap, een emotie,…) en dat werken met muziek je toestaat om tekst vormelijker, muzikaler…dansbaar, politiek, adriaan, elsschot, interview0
priesterpradip.be‘God is liefde’, het was niet alleen het thema tijdens mijn priesterwijding (1 juli 2000), maar het is en blijft de rode draad doorheen mijn denken, dromen en doen.priester, god, preken, huwelijk, partituren0
picardclub-belge.beDe “Belgische Club van de Picardische Herdershond” werd opgericht om het ras “Picardische Herdershond” te promoten. U helpen leren het ras te begrijpen. En er werd tevens een pup bemiddeling opgericht om u te begeleiden bij de keuze van de pup passend in jouw familie.ras, wandeling, hubertus, ranst, brakel0
hondenvriendencavaliervrienden.beOpgericht sinds 1 januari 1999 als "De Hondenvrienden" door mezelf, Isabelle Florée en mijn echtgenoot Deceuninck Gino, met het geven van lessen gehoorzaamheid en showtraining voor alle rassen waarvan nu enkel nog puppy-,puber-en showtraining voor ons geliefkoosde ras de Cavalier King Charles…ontbijt zegening, zegening fotohondenvriend, wandeling, lidmaatschap, fotoalbum, reglement0
sintcrispijnizegem.bePastorale Eenheid Sint-Crispijn Izegem – Heilige Familiekerk – Heilig Hartkerk – Sint-Jan-de-Doperkerk – Sint Pieterskerk – Sint Tillokerkkerk, doopsel, izegem, heilig, ziek0
sintjansvereringkachtem.beDe volksdevotie ter ere van Johannes de Doper of Sint-Jan de Doper in Kachtem bestaat al vanaf de 17 de eeuw en was van heinde en ver gekend.bedevaart zegening, zegening confrériekachtem, ommegang, doper, kerk, johannes0
jonang.beHet Jonang Kalachakra Centrum Belgium werd opgericht in juni 2014. Het doel van het centrum is hetzelfde als Rinpoche's persoonlijke doel, mensen te helpen via de boeddhistische leer om geluk op te wekken in hun zijn en op deze wijze wereldvrede mogelijk te maken.boeddhistisch, geluk, leren, traditie, boeddhisme0
zustersclarissen3800.beDe uitnodigingen voor liturgische feesten en vieringen die doorgaan in onze kapel, zijn niet alleen bedoeld als kennisgeving, maar vooral ook als uitnodiging om met ons te komen meebidden, -vieren, kijken en luisteren! Als je graag op onze uitnodigingen ingaat, dan volg je deze rubrieken best wat…psalm, clara, zuster, franciscus, liturgisch0
anamcara.beOverzicht van de aktiviteiten van Anam Cara, Sjamanisme, Reiki, Klankhealing, Zweethutceremonies, Rituele Dansavonden, Sjamaantromszegening stilteanam, cara, sjamanisme, meditatie, ritueel0
avenueduport.be…benadrukken dat mevrouw Grouwels, minister van openbare werken, op 5 juni in de Overlegcommissie en op 13 juni in de Commissie Infrastructuur van het Brussels Parlement heeft toegezegd dat deze en alle andere platanen die de afgelopen jaren zijn gekapt, zullen worden vervangen door nieuwe aanplant.platanenkruin zegening, zegening talrijkehavenlaan, plata, gewest, plataan, kasseien0
twr360.orgtwr360 geeft gratis toegang tot 's werelds voornaamste online Christelijke media in je eigen taal. Luister hier naar de audio, bekijk de video's en lees het materiaal.luister, bijbel, kandelaar, jezus, god0
vbs-lochristi.beWelkom op de Vrije Basisschool Sint-Jozef te Lochristi. Ontplooiing, positiviteit, betrokkenheid, vertrouwen en respect zijn de vijf belangrijkste waarden van onze school.april zegening, zegening jeugdlochristi, sint-jozef, basisschool, pedagogisch, terugblik0
mcattawassul.beMC Attawassul vzw is een vereniging dat sinds 1999 actief is in de Genkse samenleving. Onze nederige bijdrage staat voor een menselijkere, solidaire en duurzame stad vanuit een respectvolle houding voor elkaars eigenheid en identiteit in een superdiverse Genk. Gezinnen en individuen worden hierbij…goed zegening, zegening mensmc, maatschappij, schooluitval, gallerij, genk0
hoodoo.be…toen ze als slaaf gevangen en getransporteerd werden. De traditie wordt vooral gevonden in de Verenigde Staten en het Caraïbisch gebied. Er zijn ook inheemse (Indiaanse) en Europese elementen in de hoodoo opgenomen. Vaak zijn de hulpgeesten in deze magie Katholieke heiligen of Indiaanse geesten.mojo, beoefenaar, geest, indiaans, mama0
lightofpranichealing.be…onderwijzingen in hoe het ons voortdurend omhoog tilt en verlicht. Ik ervaar grote vreugde in het verspreiden van Pranic Healing & Arhatic Yoga in al zijn facetten om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met deze methode. We werken met veel plezier om mensen te helpen hun innerlijkegratis zegening, zegening sessiehealing, meditatie, maan, yoga, wetenschappelijk0